Interaktywny Podręcznik Szachowy.
Program nauki w pierwszym roku szkolenia szachowego z rozszerzeniami na lata kolejne.
Przyciski kierują do poszczególnych tygodni nauki:
Tydzień 22. Partia nieśmiertelna.
Część 1. Partia Anderssen – Kieseritzky. Partie.
Część 2. Realizacja przewagi. Ćwiczenia.
Część 3. Zadania 673 – 704 i 6 testów. Druk.
Część 4. Zadania 673 – 704. ♗♗ Para gońców. 2X.
Część 5. ♗♗ Para gońców. Studia.
Część 1. Końcówki. Gra z komputerem. Ćwiczenia.
Część 2. Końcówki. Końcówki.
Część 3. Zasada Capablanki. Końcówki.
Część 4. Zadania 705 – 736 i 6 testów. Druk.
Część 5. Zadania 705 – 736. ♘♘ 2 skoczki. 2X.
Część 6. ♘♘ 2 skoczki. Studia.
Tydzień 24. Plan główny wszelkich końcówek.
Część 1. Końcówki. Gra z komputerem. Ćwiczenia.
Część 2. Plan główny – 1. Końcówki.
Część 3. Plan główny – 2. Końcówki.
Część 4. Przełom. Końcówki.
Część 5. Zadania 737 – 768 i 6 testów. Druk.
Część 6. Zadania 737 – 768. ♗♘ Goniec i skoczek. 2X.
Część 7. ♗♘ Goniec i skoczek. Studia.
Tydzień 25. Partia wiecznie zielona.
Część 1. Partia Anderssen – Dufresne. Partie.
Część 2. Zadania 769 – 800 i 6 testów. Druk.
Część 3. Zadania 769 – 800. ♖♗ Wieża i goniec. 2X.
Część 4. ♖♗ Wieża i goniec. Studia.
Tydzień 26. K+p / K – zgodnie z teorią Dawida Przepiórki (część 1).
Część 1. Gra z komputerem. Ćwiczenia.
Część 2. K+p / K – część 1. Końcówki.
Część 3. Zadania 801 – 832 i 6 testów. Druk.
Część 4. Zadania 801 – 832. ♖♘ Wieża i skoczek. 2X.
Część 5. ♖♘ Wieża i skoczek. Studia.
Tydzień 27. K+p / K – zgodnie z teorią Dawida Przepiórki (część 2).
Część 1. K+p / K – ciąg dalszy. Końcówki.
Część 2. Zadania 833 – 864 i 6 testów. Druk.
Część 3. Zadania 833 – 864. ♕♗ Hetman i goniec. 2X.
Część 4. ♕♗ Hetman i goniec. Studia.
Część 1. Gra z komputerem. Ćwiczenia.
Część 2. Pola krytyczne. Końcówki.
Część 3. Wzajemny zugzwang. Końcówki.
Część 4. Zugzwang. Taktyka.
Część 5. Zadania 865 – 896 i 6 testów. Druk.
Część 6. Zadania 865 – 896. ♕♘ Hetman i skoczek. 2X.
Część 7. ♕♘ Hetman i skoczek. Studia.