Tygodnie 22 – 28

Interaktywny Podręcznik Szachowy.
Program nauki w pierwszym roku szkolenia szachowego z rozszerzeniami na lata kolejne.
Przyciski kierują do poszczególnych tygodni nauki:

wróć     Tygodnie 22 – 28.     dalej

poprzednia strona     Tydzień 22.     Partia nieśmiertelna.     następna strona

    Część 1.     Partia Anderssen – Kieseritzky.    Partie.
    Część 2.     Realizacja przewagi.    Ćwiczenia.
    Część 3.     Zadania 673 – 704 i 6 testów.    Druk.
    Część 4.     Zadania 673 – 704. ♗♗ Para gońców.    2X.
    Część 5.     ♗♗ Para gońców.    Studia.

poprzednia strona     Tydzień 23.     Końcówki.     następna strona

    Część 1.     Końcówki. Gra z komputerem.    Ćwiczenia.
    Część 2.     Końcówki.    Końcówki.
    Część 3.     Zasada Capablanki.    Końcówki.
    Część 4.     Zadania 705 – 736 i 6 testów.    Druk.
    Część 5.     Zadania 705 – 736. ♘♘ 2 skoczki.    2X.
    Część 6.     ♘♘ 2 skoczki.    Studia.

poprzednia strona     Tydzień 24.     Plan główny wszelkich końcówek.     następna strona

    Część 1.     Końcówki. Gra z komputerem.    Ćwiczenia.
    Część 2.     Plan główny – 1.    Końcówki.
    Część 3.     Plan główny – 2.    Końcówki.
    Część 4.     Przełom.    Końcówki.
    Część 5.     Zadania 737 – 768 i 6 testów.    Druk.
    Część 6.     Zadania 737 – 768. ♗♘ Goniec i skoczek.    2X.
    Część 7.     ♗♘ Goniec i skoczek.    Studia.

poprzednia strona     Tydzień 25.     Partia wiecznie zielona.     następna strona

    Część 1.     Partia Anderssen – Dufresne.    Partie.
    Część 2.     Zadania 769 – 800 i 6 testów.    Druk.
    Część 3.     Zadania 769 – 800. ♖♗ Wieża i goniec.    2X.
    Część 4.     ♖♗ Wieża i goniec.    Studia.

poprzednia strona     Tydzień 26.     K+p / K – zgodnie z teorią Dawida Przepiórki (część 1).     następna strona

    Część 1.     Gra z komputerem.    Ćwiczenia.
    Część 2.     K+p / K – część 1.    Końcówki.
    Część 3.     Zadania 801 – 832 i 6 testów.    Druk.
    Część 4.     Zadania 801 – 832. ♖♘ Wieża i skoczek.    2X.
    Część 5.     ♖♘ Wieża i skoczek.    Studia.

poprzednia strona     Tydzień 27.     K+p / K – zgodnie z teorią Dawida Przepiórki (część 2).     następna strona

    Część 1.     K+p / K – ciąg dalszy.    Końcówki.
    Część 2.     Zadania 833 – 864 i 6 testów.    Druk.
    Część 3.     Zadania 833 – 864. ♕♗ Hetman i goniec.    2X.
    Część 4.     ♕♗ Hetman i goniec.    Studia.

poprzednia strona     Tydzień 28.     ♙♟ Para pionkowa.     następna strona

    Część 1.     Gra z komputerem.    Ćwiczenia.
    Część 2.     Pola krytyczne.    Końcówki.
    Część 3.     Wzajemny zugzwang.    Końcówki.
    Część 4.     Zugzwang.    Taktyka.
    Część 5.     Zadania 865 – 896 i 6 testów.        Druk.
    Część 6.     Zadania 865 – 896. ♕♘ Hetman i skoczek.    2X.
    Część 7.     ♕♘ Hetman i skoczek.    Studia.