Interaktywny Podręcznik Szachowy.
Program nauki w pierwszym roku szkolenia szachowego z rozszerzeniami na lata kolejne.
Przyciski kierują do poszczególnych tygodni nauki:
Tydzień 29. Błędy i pułapki debiutowe. Debiuty otwarte.
Część 1. Obrona rosyjska. Partie.
Część 2. Debiut Damiano. Partie.
Część 3. Słynna pułapka. Partie.
Część 4. Nieprzyjęty gambit królewski. Partie.
Część 5. Przyjęty gambit królewski. Partie.
Część 6. Obrona ♘♘ dwóch skoczków. Partie.
Część 7. Partia wiedeńska. Partie.
Część 8. Różne debiuty otwarte. Partie.
Część 9. Uwolnienie linii. Taktyka.
Część 10. Uwolnienie pola. Taktyka.
Część 11. Zadania 896 – 928 i 6 testów. Druk.
Część 12. Zadania 897 – 928. ♕♖ Hetman i wieża. 2X.
Część 13. ♕♖ Hetman i wieża. Studia.
Tydzień 30. Błędy i pułapki debiutowe. Debiuty zamknięte.
Część 1. Przyjęty gambit ♕ hetmański. Partie.
Część 2. Nieprzyjęty gambit ♕ hetmański. Partie.
Część 3. Wariant Cambridge-Springs. Partie.
Część 4. Kontrgambit Albina. Partie.
Część 5. Gambit budapeszteński. Partie.
Część 6. Gambit wołżański. Partie.
Część 7. Różne debiuty zamknięte. Partie.
Część 8. Zlikwidowanie obrońcy. Taktyka.
Część 9. Zaciągnięcie pod mata. Taktyka.
Część 10. Zadania 929 – 960 i 6 testów. Druk.
Część 11. Zadania 929 – 960. Do 8 bierek. 2X.
Część 12. Do 8 bierek. Studia.
Tydzień 31. Błędy i pułapki debiutowe. Obrona sycylijska.
Część 1. Gambit Morra. Kop podstawowy. Partie.
Część 2. Pułapka transsyberyjska. Partie.
Część 3. Wariant Swiesznikowa. Partie.
Część 4. Wariant smoczy. Partie.
Część 5. Wariant Paulsena. Partie.
Część 6. Atak Grand Prix. Partie.
Część 7. Różne debiuty półotwarte. Partie.
Część 8. Przesłona. Taktyka.
Część 9. Blokowanie. Taktyka.
Część 10. Zadania 961 – 992 i 6 testów. Druk.
Część 11. Zadania 961 – 992. 9-12 bierek. 2X.
Część 12. 9-12 bierek. Studia.
Tydzień 32. Obrona sycylijska.
Część 1. Partia Karpow – Ungureanu. Partie.
Część 2. Kombinacje obronne. Taktyka.
Część 3. Kontratak. Taktyka.
Część 4. Zadania 993 – 1024 i 6 testów. Druk.
Część 5. Zadania 993 – 1024. 13-16 bierek. 2X.
Część 6. 13-16 bierek. Studia.
Część 1. Partia Adams – Torre. Partie.
Część 2. Odciągnięcie. Taktyka.
Część 3. Gra z komputerem. Ćwiczenia.
Część 4. Zadania 1025 – 1056 i 6 testów. Druk.
Część 5. Zadania 1025 – 1056. 17-20 bierek. 2X.
Część 6. 17-20 bierek. Studia.
Część 1. Strategiczne gry planszowe. Dodatki.
Część 2. Oglądaj partie „na żywo”! Dodatki.
Część 3. Zadania 1057 – 1088 i 6 testów. Druk.
Część 4. Zadania 1057 – 1088. 21-32 bierek. 2X.
Część 5. 21-32 bierek. Studia.