Część 1. Partia Nimzowitsch – amator. Partie.
Część 2. Złap figurę! Taktyka.
Część 3. Zadania 449 – 480 i 6 testów. Druk.
Część 4. Zadania 449 – 464. Samotna wieża. 2X.
Część 5. Zadania 465 – 480. 2 wieże. 2X.
Część 6. Samotna wieża. Studia.
Część 7. Dwie wieże. Studia.
Tydzień 16. Ograniczanie figur przeciwnika.
Część 1. Partia Korpalski – Kłapciński. Partie.
Część 2. Zadania 481 – 512 i 6 testów. Druk.
Część 3. Zadania 481 – 512. Samotny hetman. 2X.
Część 4. Samotny hetman. Studia.
Tydzień 17. Wspaniała partia Greco – amator.
Część 1. Wspaniała partia Greco – amator. Partie.
Część 2. Zadania 513 – 544 i 6 testów. Druk.
Część 3. Zadania 513 – 544. Goniec. 2X.
Część 4. Goniec. Studia.
Tydzień 18. Zatruta owieczka na polu d4.
Część 1. Partia Fries-Nielsen – Hoen. Partie.
Część 2. Zadania 545 – 576 i 6 testów. Druk.
Część 3. Zadania 545 – 576. Skoczek. 2X.
Część 4. Skoczek. Studia.
Tydzień 19. Gra partii włoskiej z zapisem.
Część 1. Partia włoska. Analiza partii. Partie.
Część 2. Zadania 577 – 608 i 6 testów. Druk.
Część 3. Zadania 577 – 608. Wieża z pionami. 2X.
Część 4. Wieża z pionami. Studia.
Tydzień 20. Podwójne uderzenie.
Część 1. Podwójne uderzenie. Końcówki.
Część 2. Podwójne uderzenie. Taktyka.
Część 3. Zaciągnięcie pod podwójne uderzenie. Taktyka.
Część 4. Polowanie na kotleta. Końcówki.
Część 5. Wiązanie. Taktyka.
Cześć 6. Szpila. Taktyka.
Część 7. Słynne zadania. Taktyka.
Część 8. Zadania 609 – 640 i 6 testów. Druk.
Część 9. Zadania 609 – 640. Hetman z pionami. 2X.
Część 10. Hetman. Studia.
Tydzień 21. Podwójne uderzenie. K+H / K+W.
Część 1. K+H / K+W. Końcówki.
Część 2. K+H / K+W. Gra z komputerem. Ćwiczenia.
Część 3. Słynne kombinacje. Taktyka.
Część 4. Zadania 641 – 672 i 6 testów. Druk.
Część 5. Zadania 641 – 672. Pionki. 2X.
Część 6. Pionki. Studia.