Tydzień 8. Matowanie dwiema ciężkimi figurami.
Część 1. Mat przekładany (schodkowy). Daj mata!
Część 2. Matowanie ciężkimi figurami. Końcówki.
Część 3. Mat w 2 posunięciach. Końcówki.
Część 4. Matowanie dwiema wieżami. Końcówki.
Część 5. Odcięcie. Taktyka.
Część 6. Zadania 225-256 i 6 testów. Druk.
Część 7. Zadania 225 – 256. Hetman i goniec. 1X.
Część 8. Hetman i goniec. Daj mata!
Tydzień 9. Matowanie wieżą. Zdobywanie linii.
Część 1. Matowanie królem i wieżą. Daj mata!
Część 2. Metoda kombinowana. Końcówki.
Część 3. Zdobywanie kolejnych linii. Końcówki.
Część 4. Zadania 257 – 288 i 6 testów. Druk.
Część 5. Zadania 257 – 288. Hetman i skoczek. 1X.
Część 6. Hetman i skoczek. Daj mata!
Tydzień 10. Matowanie wieżą. Zmiana planu gry.
Część 1. Zmiana planu gry. Końcówki.
Część 2. Zadania 289 – 320 i 6 testów. Druk.
Część 3. Zadania 289 – 320. 1X.
Część 4. Do 8 bierek. Daj mata!
Tydzień 11. Matowanie hetmanem. Metoda papugi.
Część 1. Matowanie hetmanem. Daj mata!
Część 2. Metoda kombinowana. Końcówki.
Część 3. Zdobywanie kolejnych linii. Końcówki.
Część 4. Metoda papugi. Końcówki.
Część 5. Zadania 321 – 352 i 6 testów. Druk.
Część 6. Zadania 321 – 352. 1X.
Część 7. 9 – 12 bierek. Daj mata!
Część 1. Partia Morphy – konsultanci. Partie.
Część 2. Bazy partii. Partia i zadanie dnia. Dodatki.
Część 3. Zadania 353 – 384 i 6 testów. Druk.
Część 4. Zadania 353 – 384. 1X.
Część 5. 13 – 16 bierek. Daj mata!
Tydzień 13. Co to jest studium?
Część 1. Studium 1. H. Otten, 1891. Końcówki.
Część 2. Studium 2. P. Heuacker, 1930. Końcówki.
Część 3. Zadania 385 – 416 i 6 testów. Druk.
Część 4. Zadania 385 – 416. 1X.
Część 5. 17 – 20 bierek. Daj mata!
Tydzień 14. Dwa najsłynniejsze studia.
Część 1. Studium 3. R. Reti, 1921. Końcówki.
Część 2. Studium 4. F. Saavedra, 1895. Końcówki.
Część 3. Inne słynne studia. Studia.
Część 4. Zadania 417 – 448 i 6 testów. Druk.
Część 5. Zadania 417 – 448. 1X.
Część 6. 21 – 32 bierek. Daj mata!