17. Taktyka 1 #. 18. Taktyka 2. 19. Taktyka 3.
Taktyka 2. Przyciski kierują do poszczególnych zestawów zadań:
Taktyka 2. Zadania szachowe, w których należy zgadywać kolejne najlepsze posunięcia wykorzystując w kluczowych momentach różne rodzaje podwójnego uderzenia.
1. Wstęp.
Zadania szachowe prezentujące zastosowanie podwójnego uderzenia i zaciągnięcia pod podwójne uderzenie oraz ćwiczenia utrwalające zdobyte umiejętności.
2. Polowanie na kotleta.
Seria zadań szachowych, w których trzeba hetmanem zdobyć wieżę poprzez wykonanie podwójnego uderzenia na króla i wieżę.
3. Podwójne uderzenie. Białymi.
Zestaw zadań szachowych, w których w przeprowadzanych białymi działaniach taktycznych kluczową rolę pełni podwójne uderzenie.
4. Podwójne uderzenie. Czarnymi.
Zestaw zadań szachowych, w których w przeprowadzanych czarnymi działaniach taktycznych kluczową rolę pełni podwójne uderzenie.
5. Widełki skoczkiem.
Zestaw zadań, w których należy wykonać i wykorzystać widełki skoczkiem.
6. Zagonienie pod podwójny atak.
Zestaw zadań, w których należy wykonać i wykorzystać zagonienie pod podwójny atak.
7. Zaciągnięcie pod podwójne uderzenie.
Zestaw zadań, w których należy wykonać zaciągnięcie pod podwójne uderzenie.
8. Wiązanie.
Kolekcja zadań szachowych prezentujących wykorzystanie za pomocą wiązania ustawienie bierek przeciwnika w jednej linii.
9. Szpila.
Zadania, w których za pomocą szpili należy wykorzystać motyw geometrycznego ustawienia w jednej linii cennych bierek przeciwnika.
10. Odgonienie obrońcy.
Zestaw zadań szachowych prezentujących skuteczny atak na figurę przeciwnika, która broni swoją figurę stojącą pod atakiem naszych figur i musi przestać jej bronić.
11. Podwójny szach.
Zestaw zadań szachowych, w których należy zastosować co najmniej jeden podwójny szach.
12. Wtrącony szach.
Zestaw zadań szachowych, w których należy zastosować co najmniej jeden wtrącony szach.
13. Atak z odsłony.
Zestaw zadań szachowych, w których należy zastosować co najmniej jeden atak z odsłony.
14. Samolot.
Zestaw zadań szachowych, w których należy zastosować samolot, czyli bicie połączone z atakiem z odsłony z jednoczesną obroną odsłoniętej atakującej figury lub z możliwością kolejnego bicia połączonego z uderzeniem na kolejną bierkę przeciwnika.