Zadania interaktywne. Należy zgadywać kolejne najlepsze posunięcia wykorzystując w kluczowych momentach różne rodzaje podwójnego uderzenia.
1. Podwójne uderzenie. Wstęp.
Zadania interaktywne prezentujące zastosowanie podwójnego uderzenia i zaciągnięcia pod podwójne uderzenie oraz ćwiczenia utrwalające zdobyte umiejętności.
2. Podwójne uderzenie. Polowanie na kotleta.
Seria interaktywnych zadań, w których trzeba hetmanem zdobyć wieżę poprzez wykonanie podwójnego uderzenia na króla i wieżę.
3. Podwójne uderzenie.
Zbiór zadań interaktywnych, w których w przeprowadzanych działaniach taktycznych kluczową rolę pełni podwójne uderzenie.
4. Zaciągnięcie pod podwójne uderzenie.
Zbiór zadań interaktywnych, w których należy wykonać zaciągnięcie pod podwójne uderzenie.
5. Wiązanie.
Kolekcja interaktywnych zadań prezentujących wykorzystanie za pomocą wiązania ustawienie bierek przeciwnika w jednej linii.
6. Szpila.
Zadania interaktywne, w których za pomocą szpili należy wykorzystać motyw geometrycznego ustawienia w jednej linii cennych bierek przeciwnika.
7. Odgonienie obrońcy.
Zbiór zadań interaktywnych prezentujących skuteczny atak na figurę przeciwnika, która broni swoją figurę stojącą pod atakiem naszych figur i musi przestać jej bronić.