30. Partie. 31. # art. różne bierki. 32. # art. ilość bierek.
Daj mata – kompozycje – różne bierki. Przyciski kierują do poszczególnych zestawów zadań:
Daj mata – kompozycje – różne bierki. Artystyczne kompozycje szachowe, w których należy dać mata w określonej ilości posunięć za pomocą określonego zestawu bierek.
1. Wieża.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, wieżą i królem!
2. Dwie wieże.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, dwiema wieżami!
3. Hetman.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, hetmanem i królem!
4. Goniec.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, gońcem i królem!
5. Skoczek.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, skoczkiem i królem!
6. Goniec z pionami.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, gońcem, królem i pionkami!
7. Skoczek z pionami.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, skoczkiem, królem i pionkami!
8. Wieża z pionami.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, wieżą z pionkami!
9. Hetman z pionami.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, hetmanem z pionkami!
10. Dwie wieże z pionami.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, dwiema wieżami z pionkami!
11. Pionek.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, pionkiem i królem!
12. Pionki.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, pionkami i królem!
13. Para gońców.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, para gońców!
14. Dwa skoczki.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, dwoma skoczkami!
15. Goniec i skoczek.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, gońcem i skoczkiem!
16. Para gońców z pionkami.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, parą gońców z pionkami!
17. Dwa skoczki z pionkami.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, dwoma skoczkami z pionkami!
18. Goniec i skoczek z pionkami.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, gońcem i skoczkiem z pionkami!
19. Hetman i wieża.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, hetmanem i wieżą!
20. Dwa hetmany.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, dwoma hetmanami!
21. Hetman, wieża, pionki.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, hetmanem i wieżą z pionkami!
22. Dwa hetmany z pionkami.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, dwoma hetmanami z pionkami!
23. Wieża i goniec.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, wieżą i gońcem!
24. Wieża, goniec, pionki.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, wieżą i gońcem z pionkami!
25. Wieża i skoczek.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, wieżą i skoczkiem!
26. Wieża, skoczek, pionki.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, wieżą i skoczkiem z pionkami!
27. Hetman i goniec.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, hetmanem i gońcem!
28. Hetman, goniec, pionki.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, hetmanem i gońcem z pionkami!
29. Hetman i skoczek.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, hetmanem i skoczkiem!
30. Hetman, skoczek, pionki.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, hetmanem i skoczkiem z pionkami!
31. Wiele gońców.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, gdy posiadasz co najmniej 3 gońce!
32. Wiele skoczków.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, gdy posiadasz co najmniej 3 skoczki!
32. Wiele hetmanów.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, gdy posiadasz co najmniej 3 hetmany!