16.     Ćwiczenia.

Ćwiczenia interaktywne. Należy pokonać komputer wykorzystując posiadaną przewagę materialną.

 

     Realizacja przewagi.    Ćwiczenia. 

1.1     – Ćwiczenia.     Gra na fory.     Wykorzystaj przewagę w grze z komputerem!
Ćwiczenia doskonalące wykorzystywanie przewagi materialnej na starcie partii, w pozycji wyjściowej, czyli gra na fory (przeciwnik gra w pozycji startowej bez jednej bierki lub bez wielu bierek).

1.2     – Ćwiczenia.     Realizacja przewagi w końcówce.     Wygraj z komputerem!
Ćwiczenia doskonalące wykorzystywanie w końcówce przewagi materialnej.

2.         Wyszachowanie wieży.     czarny królbiały hetmanczarna wieża    Końcówki.
Zadanie i ćwiczenia interaktywne ułatwiające proces nauki manewrowania hetmanem, którego celem jest doprowadzenie do zdobycia oddalonej wieży za pomocą podwójnego uderzenia.