Zadania szachowe, w których należy dać mata w określonej ilości posunięć za pomocą określonego zestawu bierek.
1. Wieża.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, wieżą i królem!
2. Dwie wieże.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, dwiema wieżami!
3. Hetman.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, hetmanem i królem!
4. Goniec.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, gońcem i królem!
5. Skoczek.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, skoczkiem i królem!
6. Goniec z pionami.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, gońcem, królem i pionkami!
7. Skoczek z pionami.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, skoczkiem, królem i pionkami!
8. Goniec i figury.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, gońcem z pionkami wśród innych figur!
9. Skoczek i figury.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, skoczkiem z pionkami wśród innych figur!
10. Wieża z pionami.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, wieżą z pionkami!
11. Hetman z pionami.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, hetmanem z pionkami!
12. Dwie wieże z pionami.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, dwiema wieżami z pionkami!
13. Wieża i figury.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, wieżą wśród innych figur!
13. Hetman i figury.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, hetmanem wśród innych figur!
15. Dwie wieże i figury.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, dwiema wieżami wśród innych figur!
16. Pionki.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, pionkami i królem!
17. Para gońców.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, para gońców!
18. Dwa skoczki.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, dwoma skoczkami!
19. Goniec i skoczek.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, gońcem i skoczkiem!
20. Para gońców z pionkami.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, parą gońców z pionkami!
21. Dwa skoczki z pionkami.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, dwoma skoczkami z pionkami!
22. Goniec i skoczek z pionkami.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, gońcem i skoczkiem z pionkami!
23. Pionki wśród figur.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, pionkami wśród figur!
24. Parą gońców wśród figur.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, parą gońców wśród figur!
25. Dwa skoczki wśród figur.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, dwoma skoczkami wśród figur!
26. Goniec i skoczek wśród figur.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, gońcem i skoczkiem wśród figur!
27. Hetman i wieża.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, hetmanem i wieżą!
28. Dwa hetmany.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, dwoma hetmanami!
29. Hetman, wieża, piony.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, hetmanem i wieżą z pionkami!
30. Dwa hetmany z pionkami.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, dwoma hetmanami z pionkami!
31. Hetman, wieża i figury.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, hetmanem i wieżą wśród innych figur!
32. Dwa hetmany i figury.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, dwoma hetmanami wśród innych figur!
33. Wieża i goniec.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, wieżą i gońcem!
34. Wieża, goniec, piony.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, wieżą i gońcem z pionkami!
35. Wieża, goniec i figury.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, wieżą i gońcem wśród innych figur!
36. Wieża i skoczek.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, wieżą i skoczkiem!
37. Wieża, skoczek, piony.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, wieżą i skoczkiem z pionkami!
38. Wieża, skoczek i figury.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, wieżą i skoczkiem wśród innych figur!
39. Hetman i goniec.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, hetmanem i gońcem!
40. Hetman, goniec, piony.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, hetmanem i gońcem z pionkami!
41. Hetman, goniec i figury.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, hetmanem i gońcem wśród innych figur!
42. Hetman i skoczek.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, hetmanem i skoczkiem!
43. Hetman, skoczek, piony.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, hetmanem i skoczkiem z pionkami!
44. Hetman, skoczek i figury.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, hetmanem i skoczkiem wśród innych figur!
45. Wiele gońców.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, gdy posiadasz co najmniej 3 gońce!
Ten zestaw zadań obecnie jest w trakcie rozbudowy od 14.01.2023 i nie jest pobierany z treści Interaktywnego Podręcznika Szachowego.
46. Wiele skoczków.
Zamatuj króla przeciwnika, w określonej ilości posunięć, gdy posiadasz co najmniej 3 skoczki!
Ten zestaw zadań obecnie jest w trakcie rozbudowy od 9.08.2022 i nie jest pobierany z treści Interaktywnego Podręcznika Szachowego.