1
Zbij czarną wieżę w 6 posunięciach!
2
Ukryci czarni snajperzy zawsze biją figury niebronione, a bronione nie zawsze.
Pozbijaj czarne żetony i ukrytych czarnych snajperów w 8 posunięciach!
3
Pozbijaj wszystko w 10 posunięciach!
4
Pozbijaj czarne hetmany w 10 posunięciach!
5
Czarne nie wykonują posunięć do momentu, gdy pojawi się możliwość korzystnego bicia, ale robią ruch po biciu wykonanym przez białe.
Pozbijaj wszystko w 10 posunięciach!
6
Pozbijaj wszystko w 11 posunieciach!
7
Pozbijaj wszystkie czarne żetony w 12 posunięciach!
8
Zbij czarną wieżę w 14 posunięciach!
9
![Capture in 17. Win against the computer.](https://szachydzieciom.pl/wp-content/uploads/2021/09/apronus1632950580.png)
Capture in 17. Win against the computer.
![Pozbijaj w 17 ruchach! Wygraj z komputerem!](https://szachydzieciom.pl/wp-content/uploads/2021/09/apronus1632951185.png)
Pozbijaj w 17 ruchach! Wygraj z komputerem!
Pozbijaj w 17 posunięciach!
![Capture in 17. Win against the computer.](https://szachydzieciom.pl/wp-content/uploads/2021/09/apronus1632950580.png)
Capture in 17. Win against the computer.
![Pozbijaj w 17 ruchach! Wygraj z komputerem!](https://szachydzieciom.pl/wp-content/uploads/2021/09/apronus1632951185.png)
Pozbijaj w 17 ruchach! Wygraj z komputerem!
10
Pozbijaj wszystkie czarne żetony w 18 posunięciach!
11
Pozbijaj wszystkie czarne żetony w 20 posunięciach!
12
Pozbijaj wszystkie czarne żetony w 22 posunięciach!
13
Czarne nie wykonują ruchów do momentu, gdy pojawi się możliwość zbicia białego hetmana.
Pozbijaj białym hetmanem wszystko w 22 posunięciach!
14
Pozbijaj wszystko w 24 posunięciach!
15
Pozbijaj wszystko w 26 posunięciach!
16
Pozbijaj wszystko w 28 posunięciach!
17
Czarne nie wykonują ruchów do momentu, gdy pojawi się możliwość zbicia białego hetmana.
Pozbijaj wszystko w 32 posunięciach!
18
Pozbijaj wszystko w 33 posunięciach!
19
Pozbijaj wszystko w 35 posunięciach!
20
Pozbijaj wszystko w 38 posunięciach!
21
Pozbijaj wszystkie czarne żetony w 38 posunięciach!
22
Czarne bierki nie robią ruchów, ale biały król nie może wchodzić pod bicie.
Pozbijaj w 40 posunięciach białym królem wszystkie czarne bierki: figury, pionki i żetony!