Pozbijaj!     Wygraj z komputerem!

1
ćwiczenie 1

Zbij czarną wieżę w 6 posunięciach!

2
ćwiczenie 2

Ukryci czarni snajperzy zawsze biją figury niebronione, a bronione nie zawsze.

Pozbijaj czarne żetony i ukrytych czarnych snajperów w 8 posunięciach!

3
ćwiczenie 3

Pozbijaj wszystko w 10 posunięciach!

4
ćwiczenie 4

Pozbijaj czarne hetmany w 10 posunięciach!

5
ćwiczenie 5

Czarne nie wykonują posunięć do momentu, gdy pojawi się możliwość korzystnego bicia, ale robią ruch po biciu wykonanym przez białe.

Pozbijaj wszystko w 10 posunięciach!

6
ćwiczenie 6

Pozbijaj wszystko w 11 posunieciach!

7
ćwiczenie 7

Zbij czarną wieżę w 14 posunięciach!

8
Capture in 17. Win against the computer.

Capture in 17. Win against the computer.

Pozbijaj w 17 ruchach! Wygraj z komputerem!

Pozbijaj w 17 ruchach! Wygraj z komputerem!

ćwiczenie 8

Pozbijaj w 17 posunięciach!

9
ćwiczenie 9

Czarne nie wykonują ruchów do momentu, gdy pojawi się możliwość zbicia białego hetmana.

Pozbijaj białym hetmanem wszystko w 22 posunięciach!

10
ćwiczenie 10

Pozbijaj wszystko w 24 posunięciach!

11
ćwiczenie 11

Pozbijaj wszystko w 26 posunięciach!

12
ćwiczenie 12

Pozbijaj wszystko w 28 posunięciach!

13
ćwiczenie 13

Pozbijaj wszystko w 30 posunięciach!

14
ćwiczenie 14

Czarne nie wykonują ruchów do momentu, gdy pojawi się możliwość zbicia białego hetmana.

Pozbijaj wszystko w 32 posunięciach!

15
ćwiczenie 15

Pozbijaj wszystko w 33 posunięciach!

16
ćwiczenie 16

Pozbijaj wszystko w 38 posunięciach!

17
ćwiczenie 17

Pozbijaj wszystkie czarne żetony w 38 posunięciach!

18
ćwiczenie 18

Czarne bierki nie robią ruchów, ale biały król nie może wchodzić pod bicie.

Pozbijaj w 40 posunięciach białym królem wszystkie czarne bierki: figury, pionki i żetony!

19
ćwiczenie 19

Pozbijaj wszystko w 45 posunięciach!

20
ćwiczenie 20

Pozbijaj wszystko w 50 posunięciach!

21
ćwiczenie 21

Pozbijaj wszystko w 50 posunięciach!

22
ćwiczenie 22

Pozbijaj wszystko w 58 posunięciach!

23
ćwiczenie 23

Pozbijaj wszystko w 72 posunięciach!