Końcówki.     4 bierki.

1
Wygraj białymi z komputerem!
Praca zgłoszona do Konkursu Plastycznego Magia Szachów 2023. Hanna Żarczyńska, 11 lat, Szamotuły, "Magiczna szachownica". Zdjęcie – Robert Korpalski.

Praca zgłoszona do Konkursu Plastycznego Magia Szachów 2023. Hanna Żarczyńska, 11 lat, Szamotuły, „Magiczna szachownica”. Zdjęcie – Robert Korpalski.

ćwiczenie 1

2
Białe dają mata w 7 posunięciach.

ćwiczenie 2

3
Wygraj białymi z komputerem!

ćwiczenie 3

4
Wygraj białymi z komputerem!

ćwiczenie 4

5
Wygraj białymi z komputerem!

ćwiczenie 5

6
Wygraj białymi z komputerem!

ćwiczenie 6

7
Wygraj białymi z komputerem!

ćwiczenie 7

8
Wygraj białymi z komputerem!

ćwiczenie 8

9
Wygraj białymi z komputerem!

ćwiczenie 9