Gry.     Graj w „Szachy pasywne” z komputerem!

1
ćwiczenie 1

Wygraj białymi z komputerem!

Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.

Staraj się wygrać z tym zupełnie pasywnym komputerem w jak najmniejszej ilości posunięć!

2
ćwiczenie 2

Wygraj białymi z komputerem!

Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.

Staraj się wygrać z tym zupełnie pasywnym komputerem, ale nie jest to łatwe!

3
ćwiczenie 3

Białymi daj mata w 8 posunięciach!

Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.

4
ćwiczenie 4

Białymi daj mata w 15 posunięciach!

Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.

5
ćwiczenie 5

Białymi daj mata w 11 posunięciach!

Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.

6
ćwiczenie 6

Wygraj białymi z komputerem!

Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.

7
ćwiczenie 7

Białymi daj mata w 18 posunięciach!

Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.

24.08.2023 Rafał Polok i Fred J Kohn różnymi sposobami dali mata w 17 ruchach.

8
ćwiczenie 8

Białymi daj mata w 9 posunięciach!

Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.

9
ćwiczenie 9

Białymi daj mata w 9 posunięciach!

Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.

10
ćwiczenie 10

Białymi daj mata w 7 posunięciach!

Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.

11
ćwiczenie 11

Wygraj białymi z komputerem!

Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.

Jacek Gigoła, Robert Korpalski, SzachyDzieciom.pl, 1.09.2023.

12
ćwiczenie 12

Wygraj białymi z komputerem!

Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.

Jacek Gigoła, Robert Korpalski, SzachyDzieciom.pl, 1.09.2023.

13
ćwiczenie 13

Białymi daj mata w 8 posunięciach!

Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.

Robert Korpalski, SzachyDzieciom.pl, 1.09.2023.

14
ćwiczenie 14

Białymi daj mata w 11 posunięciach!

Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.

Robert Korpalski, SzachyDzieciom.pl, 1.09.2023.

15
ćwiczenie 15

Białymi daj mata w 10 posunięciach!

Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.

Jacek Gigoła, SzachyDzieciom.pl, 2.09.2023.

16
ćwiczenie 16

Białymi daj mata w 12 posunięciach!

Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.

Robert Korpalski, SzachyDzieciom.pl, 2.09.2023.

17
ćwiczenie 17

Wygraj białymi z komputerem!

Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.

Robert Korpalski, SzachyDzieciom.pl, 2.09.2023.

18
ćwiczenie 18

Białymi daj mata w 14 posunięciach!

Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.

Jacek Gigoła, Robert Korpalski, SzachyDzieciom.pl, 2.09.2023.

19
ćwiczenie 19

Wygraj białymi z komputerem!

Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.

Jacek Gigoła, SzachyDzieciom.pl, 2.09.2023.

20
ćwiczenie 20

Wygraj białymi z komputerem!

Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.

Jacek Gigoła, SzachyDzieciom.pl, 2.09.2023.

21
ćwiczenie 21

Wygraj białymi z komputerem!

Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.

Jacek Gigoła, SzachyDzieciom.pl, 2.09.2023.

22
ćwiczenie 22

Wygraj białymi z komputerem!

Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.

Jacek Gigoła, SzachyDzieciom.pl, 3.09.2023.

23
ćwiczenie 23

Wygraj białymi z komputerem!

Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.

24
ćwiczenie 24

Wygraj białymi z komputerem!

Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.

25
ćwiczenie 25

Wygraj białymi z komputerem!

Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.

26
ćwiczenie 26

Białymi daj mata w 18 posunięciach!

Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.

Robert Korpalski i Jacek Gigoła, SzachyDzieciom.pl, 13.01.2024.

27
ćwiczenie 27

Białymi daj mata w 13 posunięciach!

Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.

28
ćwiczenie 28

Wygraj białymi z komputerem!

Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.

Jacek Gigoła, SzachyDzieciom.pl, 13.01.2024.

29
ćwiczenie 29

Wygraj białymi z komputerem!

Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.

Jacek Gigoła, SzachyDzieciom.pl, 18.01.2024.

30
ćwiczenie 30

Wygraj białymi z komputerem!

Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.

Jacek Gigoła, SzachyDzieciom.pl, 20.01.2024.

31
ćwiczenie 31

Wygraj białymi z komputerem!

Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.

Jacek Gigoła, SzachyDzieciom.pl, 24.01.2024.

32
ćwiczenie 32

Wygraj białymi z komputerem!

Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.

Jacek Gigoła, SzachyDzieciom.pl, 27.01.2024.

33
ćwiczenie 33

Wygraj białymi z komputerem!

Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.

Jacek Gigoła, SzachyDzieciom.pl, 31.01.2024.

34
ćwiczenie 34

Wygraj białymi z komputerem!

Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.

Jacek Gigoła, SzachyDzieciom.pl, 3.02.2024.

35
ćwiczenie 35

Wygraj białymi z komputerem!

Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.

Jacek Gigoła, SzachyDzieciom.pl, 7.02.2024.

36
ćwiczenie 36

Wygraj białymi z komputerem!

Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.

Jacek Gigoła, SzachyDzieciom.pl, 10.02.2024.

37
ćwiczenie 37

Białymi daj mata w 7 posunięciach!

Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.
Szare kółka to kamienie. Kamienie wyłączają pola z szachownicy. Ograniczają ruchy w taki sam sposób, jak pola zajmowane przez bierki tego samego koloru i nie można ich bić.

Robert Korpalski, SzachyDzieciom.pl, 2.08.2025.

 

    Uwaga!     Po lewej stronie znajdują się diagramy statyczne, a po ich lewej stronie, u góry, znajdują się aktywne przyciski [graj] i [ćwicz], ale te przyciski – jak na razie – nie uruchamiają działania szachowego silnika w trybie pasywnym i te przyciski generują tradycyjną grę w szachy.