1
ćwiczenie 1
Wygraj białymi z komputerem!
Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.
Staraj się wygrać z tym zupełnie pasywnym komputerem w jak najmniejszej ilości posunięć!
2
ćwiczenie 2
Wygraj białymi z komputerem!
Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.
Staraj się wygrać z tym zupełnie pasywnym komputerem, ale nie jest to łatwe!
3
ćwiczenie 3
Białymi daj mata w 8 posunięciach!
Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.
4
ćwiczenie 4
Białymi daj mata w 15 posunięciach!
Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.
5
ćwiczenie 5
Białymi daj mata w 11 posunięciach!
Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.
6
ćwiczenie 6
Wygraj białymi z komputerem!
Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.
7
ćwiczenie 7
Białymi daj mata w 18 posunięciach!
Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.
24.08.2023 Rafał Polok i Fred J Kohn różnymi sposobami dali mata w 17 ruchach.
8
ćwiczenie 8
Białymi daj mata w 9 posunięciach!
Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.
9
ćwiczenie 9
Białymi daj mata w 9 posunięciach!
Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.
10
ćwiczenie 10
Białymi daj mata w 7 posunięciach!
Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.
11
ćwiczenie 11
Wygraj białymi z komputerem!
Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.
Jacek Gigoła, Robert Korpalski, SzachyDzieciom.pl, 1.09.2023.
12
ćwiczenie 12
Wygraj białymi z komputerem!
Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.
Jacek Gigoła, Robert Korpalski, SzachyDzieciom.pl, 1.09.2023.
13
ćwiczenie 13
Białymi daj mata w 8 posunięciach!
Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.
Robert Korpalski, SzachyDzieciom.pl, 1.09.2023.
14
ćwiczenie 14
Białymi daj mata w 11 posunięciach!
Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.
Robert Korpalski, SzachyDzieciom.pl, 1.09.2023.
15
ćwiczenie 15
Białymi daj mata w 10 posunięciach!
Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.
Jacek Gigoła, SzachyDzieciom.pl, 2.09.2023.
16
ćwiczenie 16
Białymi daj mata w 12 posunięciach!
Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.
Robert Korpalski, SzachyDzieciom.pl, 2.09.2023.
17
ćwiczenie 17
Wygraj białymi z komputerem!
Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.
Robert Korpalski, SzachyDzieciom.pl, 2.09.2023.
18
ćwiczenie 18
Białymi daj mata w 14 posunięciach!
Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.
Jacek Gigoła, Robert Korpalski, SzachyDzieciom.pl, 2.09.2023.
19
ćwiczenie 19
Wygraj białymi z komputerem!
Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.
Jacek Gigoła, SzachyDzieciom.pl, 2.09.2023.
20
ćwiczenie 20
Wygraj białymi z komputerem!
Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.
Jacek Gigoła, SzachyDzieciom.pl, 2.09.2023.
21
ćwiczenie 21
Wygraj białymi z komputerem!
Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.
Jacek Gigoła, SzachyDzieciom.pl, 2.09.2023.
22
ćwiczenie 22
Wygraj białymi z komputerem!
Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.
Jacek Gigoła, SzachyDzieciom.pl, 3.09.2023.
23
ćwiczenie 23
Wygraj białymi z komputerem!
Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.
24
ćwiczenie 24
Wygraj białymi z komputerem!
Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.
25
ćwiczenie 25
Wygraj białymi z komputerem!
Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.
26
ćwiczenie 26
Białymi daj mata w 18 posunięciach!
Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.
Robert Korpalski i Jacek Gigoła, SzachyDzieciom.pl, 13.01.2024.
27
ćwiczenie 27
Białymi daj mata w 13 posunięciach!
Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.
28
ćwiczenie 28
Wygraj białymi z komputerem!
Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.
Jacek Gigoła, SzachyDzieciom.pl, 13.01.2024.
29
ćwiczenie 29
Wygraj białymi z komputerem!
Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.
Jacek Gigoła, SzachyDzieciom.pl, 18.01.2024.
30
ćwiczenie 30
Wygraj białymi z komputerem!
Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.
Jacek Gigoła, SzachyDzieciom.pl, 20.01.2024.
31
ćwiczenie 31
Wygraj białymi z komputerem!
Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.
Jacek Gigoła, SzachyDzieciom.pl, 24.01.2024.
32
ćwiczenie 32
Wygraj białymi z komputerem!
Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.
Jacek Gigoła, SzachyDzieciom.pl, 27.01.2024.
33
ćwiczenie 33
Wygraj białymi z komputerem!
Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.
Jacek Gigoła, SzachyDzieciom.pl, 31.01.2024.
34
ćwiczenie 34
Wygraj białymi z komputerem!
Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.
Jacek Gigoła, SzachyDzieciom.pl, 3.02.2024.
35
ćwiczenie 35
Wygraj białymi z komputerem!
Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.
Jacek Gigoła, SzachyDzieciom.pl, 7.02.2024.
36
ćwiczenie 36
Wygraj białymi z komputerem!
Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.
Jacek Gigoła, SzachyDzieciom.pl, 10.02.2024.
37
ćwiczenie 37
Białymi daj mata w 7 posunięciach!
Zupełnie pasywny silnik czarnymi nie robi ruchów, a wykonuje posunięcia tylko wtedy, gdy jest szach, lub gdy grozi mat w 1 ruchu.
Szare kółka to kamienie. Kamienie wyłączają pola z szachownicy. Ograniczają ruchy w taki sam sposób, jak pola zajmowane przez bierki tego samego koloru i nie można ich bić.
Robert Korpalski, SzachyDzieciom.pl, 2.08.2025.
Uwaga! Po lewej stronie znajdują się diagramy statyczne, a po ich lewej stronie, u góry, znajdują się aktywne przyciski [graj] i [ćwicz], ale te przyciski – jak na razie – nie uruchamiają działania szachowego silnika w trybie pasywnym i te przyciski generują tradycyjną grę w szachy.