Graj w wariant szachów „Królewski żeton” z komputerem!

królewski żeton

Królewski żeton. Wygrywa zamatowanie króla lub pobicie żetonu. Strona posiadająca żeton wygrywa, gdy przetrwa przez 25 posunięć.

królewski żeton

Królewski żeton. Wygrywa zamatowanie króla lub pobicie żetonu. Strona posiadająca żeton wygrywa, gdy przetrwa przez 25 posunięć.

Królewski żeton.

Białe lub czarne zamiast króla mają żeton. Wygrywa zamatowanie króla lub pobicie żetonu. Strona posiadająca żeton wygrywa, gdy przetrwa przez 25 posunięć.

Wygraj białymi z komputerem!

Wygraj czarnymi z komputerem!

3
Zadaniem białych jest zbicie nieruchomego żetonu w 3 ruchach.
Zadaniem czarnych jest zbicie hetmana lub przetrwanie 3 posunięć.

zadanie 1

4
Zadaniem białych jest zbicie nieruchomego żetonu w 4 ruchach.
Zadaniem czarnych jest zbicie hetmana lub przetrwanie 4 posunięć.

ćwiczenie 3

5
Królewski żeton – wersja pasywna. Czarne nie wykonują posunięć, no chyba, że wyczują zagrożenie nieuchronnej straty swojego żetonu w kilku posunięciach.
Zadaniem białych jest zbicie nieruchomego żetonu w 35 ruchach.
Zadaniem czarnych jest wybicie białych żetonów lub przetrwanie 35 posunięć.

ćwiczenie 4