Tydzień 22.     Partia nieśmiertelna.

 

    Część 2.     Ćwiczenia. Realizacja przewagi. Zagraj z komputerem!    

Jordan Rżany

Rysunek – Jordan Rżany (7 lat, Społeczna Szkoła Podstawowa SE w Gorzowie Wlkp.). Konkurs KRÓLEWSKA GRA – SZACHY (wyróżnienie), MDK Śródmieście Wrocław, listopad 2015.

    Wykorzystaj przewagę w grze z komputerem!    Ćwiczenia.

ćwiczenie, gra z komputerem, szachowa końcówka, wygrana, przekładany mat, diagram, apronus, interaktywny podręcznik szachowy, szach, bicie, posunięcie białych, zdobycie figury, przewaga dwóch jakości, wieża, goniec, król, lekcje szachowe, piękno szachów, para gońców, dwie wieże, dwa gońce,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 1.

Wygrana.

Paweł

Gra w szachy to walka! Autor rysunku – Paweł (uczestnik turnieju szachowego dla dzieci do lat 8 w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu – 28.09.2013).

Animacja.

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, samotny król, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 2.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, para skoczków, dwa skoczki, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 3.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, para gońców, dwa skoczki, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 4.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, para wież, dwie wieże, roszada, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 5.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, hetman, król, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 6.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, pionki, pion, król, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 7.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, wieża, roszada, pionki, pion, król, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 8.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, wieża, długa roszada, pionki, pion, król, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 9.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, wieża, roszada, pionki, pion, król, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 10.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, para skoczków, dwa skoczki, pionki, pion, król, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 11.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, skoczek, pionki, pion, król, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 12.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, para gońców, dwa gońce, pionki, pion, król, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 13.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, hetman, pionki, pion, król, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 14.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, hetman, pionki, pion, król, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 15.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, gońce, skoczki, lekkie figury, pionki, pion, król, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 16.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, gońce, skoczki, lekkie figury, król, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 17.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, wieże, gońce, skoczki, lekkie figury, król, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 18.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, brak pionków, bez pionów, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 19.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, ciężkie figury, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 20.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, ciężkie figury, piony, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 21.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, wieże, skoczki, pionki, król, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 22.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, wieże, skoczki, król, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 23.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, wieża, skoczek, król, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 24.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, wieża, skoczek, piony, król, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 25.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, wieża, dwa skoczki, piony, król, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 26.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, wieża, dwa skoczki, król, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 27.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, wieża, gońce, król, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 28.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, wieża, gońce, król, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 29.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, skoczek, gońce, król, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 30.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, skoczek, gońce, król, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 31.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, hetman, skoczek, gońce, król, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 32.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, hetman, skoczek, gońce, piony, król, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 33.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, bez wież, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 34.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, bez wież, brak pionów, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 35.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, bez hetmana, brak pionów, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 36.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, bez hetmana, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 37.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, centrum, dwa tempa, szereg pionów, silne piony, rozwój, słabość, bez piona, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 38.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, bez czarnopolowego gońca, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 39.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, bez białopolowego gońca, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 40.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, bez gońców, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 41.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, bez skoczków, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 42.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, bez skoczka, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 43.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, bez skoczka, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 44.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, bez wieży, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 45.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, bez wieży, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 46.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

realizacja przewagi pozycyjnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, centrum, rozwój, tempa, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 47.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

wykorzystaj przewagę, wygraj z komputerem, wieża, goniec, króle, diagram, apronus, interaktywny podręcznik szachowy, realizacja przewagi materialnej, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 48.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

UWAGA! Dalsza część tej strony jest w budowie…

realizacja przewagi materialnej, wykorzystaj przewagę, gra z komputerem, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, diagram, bez skoczka, ćwiczenie, lekcje szachowe, szachy dla dzieci,

Wykorzystaj przewagę i wygraj z komputerem!

Ćwiczenie 49.

Wygrana.

Animacja.

 

 

 

 

 

rysunek, autorka, Sara Grabska, 5 lat, Przedszkole nr 77 we Wrocławiu, konkurs plastyczny, KRÓLEWSKA GRA, SZACHY dla dzieci, nagroda, MDK Śródmieście Wrocław, listopad 2015, interaktywny podręcznik szachowy, piękno szachów,

Autorka – Sara Grabska (5 lat, Przedszkole nr 77 we Wrocławiu). Konkurs KRÓLEWSKA GRA – SZACHY (nagroda), MDK Śródmieście Wrocław, listopad 2015.

Tydzień 22, część 1. poprzednia strona    |    następna strona Tydzień 22, część 3.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *