LEKCJA 15.     Partia włoska. Nimzowitsch – amator.

 

    Część 2.     Zadania interaktywne. Kombinacje. Złap figurę!    

KRÓLEWSKA GRA SZACHY, MDK Śródmieście Wrocław, Zuzanna Skalska, Interaktywny Podręcznik Szachowy,

Rysunek – Zuzanna Skalska (13 lat, Miejsko – Gminny Ośrodek Kultury w Sompolnie). Konkurs KRÓLEWSKA GRA – SZACHY, MDK Śródmieście Wrocław, listopad 2015.

Złap białego hetmana!

Zadanie 1.

Animacja.

 

 

 

chessdiag28.php

KRÓLEWSKA GRA SZACHY, Kacper Wąsowicz,

Rysunek – Kacper Wąsowicz (12 lat, Świetlica Osiedlowa „Kowale” we Wrocławiu). Konkurs KRÓLEWSKA GRA – SZACHY, MDK Śródmieście Wrocław, listopad 2015. Fot. Anna Szuleszko.

Złap białego hetmana!

Zadanie 2zadanie 2′.

Animacja.

 

 

 

chessdiag403.php

KRÓLEWSKA GRA SZACHY, Mikołaj Rosik, Interaktywny Podręcznik Szachowy,

Autor – Mikołaj Rosik (Szkoła Podstawowa nr 3 w Lubinie). Konkurs KRÓLEWSKA GRA – SZACHY, MDK Śródmieście Wrocław, listopad 2015. Fot. Anna Szuleszko.

Złap czarnego hetmana!

Zadanie 3.

Animacja.

 

 

 

Przemysław Piotrowski, Maciej Żądło, Łeba, 2009, mistrzostwa polski juniorów, złap czarnego hatmana, diagram, interaktywny podręcznik szachowy, apronus, szachy, zadanie szachowe, partia szachowa, piękno szachów, najlepsze posunięcie,

Złap czarnego hetmana!


Złap czarnego hetmana!

Zadanie 4.

Animacja.

 

 

 

 

złap czarnego hetmana, hetman, apronus, interaktywny podręcznik szachowy, diagram, lekcje szachowe, nauka szachów, partia szachowa, rozwiązanie zadania szachowego, szachy dla początkujących,

Złap czarnego hetmana!

KRÓLEWSKA GRA SZACHY, Dominik Aleksiuk,

Autor – Dominik Aleksiuk (14 lat, Gimnazjum nr 2 w Drezdenku). Konkurs KRÓLEWSKA GRA – SZACHY, MDK Śródmieście Wrocław, listopad 2015. Fot. Anna Szuleszko.

Złap czarnego hetmana!

Zadanie 5.

Animacja.

 

 

 

 

 

KRÓLEWSKA GRA SZACHY, Aleksander Demeter,

Autor – Aleksander Demeter (14 lat, Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Jeleniej Górze). Konkurs KRÓLEWSKA GRA – SZACHY, MDK Śródmieście Wrocław, listopad 2015. Fot. Anna Szuleszko.

Złap czarnego hetmana!

Zadanie 6.

Animacja.

 

 

 

złap czarnego hetmana, hetman, apronus, interaktywny podręcznik szachowy, diagram, lekcje szachowe, nauka szachów, partia szachowa, rozwiązanie zadania szachowego, szachy dla początkujących,

Złap czarnego hetmana!

KRÓLEWSKA GRA SZACHY, Interaktywny Podręcznik Szachowy,

Wystawa pokonkursowa KRÓLEWSKA GRA – SZACHY, MDK Śródmieście Wrocław, listopad 2015. Fot. Anna Szuleszko.

Złap czarnego hetmana!

Zadanie 7.

Animacja.

 

 

 

 

złap czarnego hetmana, hetman, apronus, interaktywny podręcznik szachowy, diagram, lekcje szachowe, nauka szachów, partia szachowa, rozwiązanie zadania szachowego, szachy dla początkujących,

Złap czarnego hetmana!

Złap czarnego hetmana!

Zadanie 8.

Animacja.

 

 

 

 

 

złap czarnego skoczka, skoczek, apronus, interaktywny podręcznik szachowy, diagram, lekcje szachowe, nauka szachów, partia szachowa, rozwiązanie zadania szachowego, szachy dla początkujących,

Złap czarnego skoczka!

Złap czarnego skoczka!

Zadanie 1.

Animacja.

 

 

 

 

 

Złap białego gońca!

Zadanie 1.

Animacja.

 

 

 

chessdiag131.php

 

Złap czarnego gońca!

Zadanie 2, zadanie 2′.

Animacja.

 

 

 

Rysunek - Aleksandra Stecka.

Rysunek – Aleksandra Stecka (uczennica Gimnazjum nr 13 im. Unii Europejskiej we Wrocławiu).

LEKCJA 15, część 1. poprzednia strona    |    następna strona LEKCJA 15, część 3.